Sturehof

Efter skolan åkte jag hem till Jessica, där fick jag mitt hår fixat och blev sminkad (vilken lyx :) Vi åkte in till Stureplan, och jag blev bjuden på middag på Sturehof. Det var verkligen jättemysigt ! Efter den goda middagen mötte vi upp med F och hennes kompisar A och T, och vi drog till Sense.

Jag gick upp 8 i morse, för jag trodde nämligen att jag skulle jobba. Tydligen hade det blivit ett missförstånd och det var inte denna helg, vilket betyder att jag inte hade behövt stressa och åka hem tidigt.. Både bra och dåligt alltså, för nu kan jag ta det lugnt idag och inte åka hem tidigt ikväll. I kväll blir det tjejmiddag hemma hos mig opch sedan utgång. Så jag har lite att fixa nu!

Tack för igår Jessica!  / bff Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0