lill-lördag

Igår var det alltså utgång. 6 st tjejer var vi som träffades först hemma hos L på kungsholmen och sedan drog till Laroy. Vi var alla taggade och det blev en lyckad kväll.
   Min mobil var försvunnen under natten, och personen som hade den har ringt till olika nummer från min kontaktlista och tydligen sagt äckliga saker, men alla samtalslistor är raderade så jag vet inte vilka som han har ringt. Jag hoppas det inte var många. Nu har jag iallafall fått tilllbaka min kära mobil, som tur är. Jag fick åka och hämta den i söderort där den befann sig..
  Nu känner jag mig lite seg, efter bara 2 timmars sömn. Jag var nämligen tvungen att åka till skolan eftersom jag hade kemiprov första lektionen. Det kändes som att det gick jättebra hehe ( men vem vet det gick kanske asdåligt)
/A


Anna,Julia,Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0