hej

Jag håller på att träna för fullt på mitt argumenterande tal jag ska hålla imorgon. Varför man ska äta frukost!
Känner mig rätt nöjd, nu måste jag bara lära mig utantill. Jag vet inte vad det är med mig, men när jag har lärt mig ett tal/föredrag så kommer jag ihåg det jättelänge! Jag kommer  tex ihåg en presentation om Jane Austen från Eng B.. Nu när jag har både SvB och SvC samtidigt joppas jag att jag inte ska blanda ihop alla tal bara..

Black Party är det som gäller i morgon alltså. Många nätter har visst spenderats på Laroy senaste tiden.. 
Det känns som att jag redan använt alla mina svart kläder, både ons, fre, lör hade jag svart.. Jag har tittat igenom min garderob och det jag inte har använt är en svart byxdress. Jag måste säga att byxdress är det mest osmarta plagget man kan ha på krogen. Ska man gå på toa måste man ta av allting!..


Iris sötisen i byxdress - snyggt men osmart plagg.


xoxo Annaii

Kommentarer
Postat av: iris

men guuuud vilken snygging ;)

2008-09-17 @ 07:18:42
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snygg i mittbena! :)

2008-09-17 @ 16:43:11
URL: http://capucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0