födelsedagsfirande nr 3

Vi hade en mysig middag hos mig, 9 tjejer, och flera tjejer anslöt senare under kvällen.
Vi begav vi oss till Sense, där det var massa Rudbecksfolk och det var ju lite skoj.. men vi ville inte hänga där hela natten så vi drog vidare till Laroy, där var det ganska mycket folk, mer än i onsdags.. 
  Vi delade på taxi hem från N (skönt att slippa gå 25min) Vivvi gjorde mig sällis i det annars tomma huset.. Klockan 5 satt vi och käkade ceasarsallad som blivit över från middagen. mums.
  Sedan min födelsedag i måndags har jag hunnit vara ute 3 ggr - ons, fre, lör. , men nu på söndagen känner man sig en aning seg, särskilt när man vet att man har en massa plugg framför sig.. Jag är iallafall helnöjd med veckan/helgen som gått, tack till alla underbara vänner! :)
love, A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0