Annan synvinkel på kvällen fredag.

Efter den jättemysiga middagen på sturehof där vi för övrigt såg Alex och bror schulman äta så drog vi till sense där vi inte hade den bästa tiden, F blev sextrakaserad och jag tappade bort Anna hela tiden.

När vi inte hittade Anna eller F kompisar så drog jag och F vidare till Laroy där det blev fullt ös på någon abonnerad fest, när klockan var typ 2 drog vi vidare till Berns där dansade vi riktigt mycket och hade roligt.

En rolig historia från Berns:

Jessica: Ursäkta, men vi stod faktiskt före er i kön.
Bitchen: *tyst och iskall blick*
Jessica: Men hallå, hör du vad fan jag säger, ställ dig längst bak i kön, vi kom före dig!
Bitchen: *tyst och iskall blick*
Jessica: Du är då inte den ända jävel som kan tränga dig i en toalettkö, KOLLA! *as sur*
Bitchen: ÄR DU TOLV ÅR ELLER?
Jessica: En gång var jag, själv då?
Bitchen: ÄR NI SÅ KISSNÖDIGA SÅ ATT NI KOMMER KISSA PÅ ER, GÖR DET DÅ, GÖR DE!
Pojkvän till bitchen: Tränger sig före hela kön och springer in på toa.
Bitchen: VARSÅGOD, GÅ NU DA, GÅÅÅ! *puttar på oss och är skitsur*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0