Thought that everything was perfect

Denna låten är perfekt när man är ute på en springtur här ute i storskogen Upplands-Väsby. Den kanske känns rätt deppig, men den gör verkligen så att man orkar lite extra extra!

Plain White T's - Hate (I really don't like you)


Denna säsong har dock varit väldigt tuff för mig, eftersom jag tack vare inflamation i muskelfästena var tvungen att sluta med två av de saker som jag älskar mest, dans och skidåkning. Jag har inte kunnat träna innan denna vecka och nu får jag inte ge allt jag kan heller för då riskerar jag att få börja om på noll med att vila i 2 månader innan jag får röra på mig. Det är därför texten till den här låten är så passande ;).

Take care, love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0