House

Dansade house idag, alltid skoj. Tänkte passa på att tipsa om lite bra housemusik. Justice är mina favoriter just nu, jag älskar dom! (ska se dom på festival i tyskland snart, vilket jag ser fram emot) Jag har lyssnat på D.A.N.C.E rätt så länge nu och har fortfarande inte tröttnat! Det har sagts att dom är nya Daft punk, (Daft punk är iof oersätterliga) riktigt bra grejer alltså. Sen har vi ju Axwell och resten av Swedish house mafia, alltid bra såklart!

Hard fi - I Shall Overcome (Axwell remix)
Klaxons - As Above, So Below (Justice remix)


image46

Daft punk, de vaknade upp en dag och var robotar..

/A

Kommentarer
Postat av: Tobbe A

Bara älska Daft Punk!

2008-05-06 @ 22:59:44
Postat av: Jess

Enligt mig finns det bättre musik, men house är rätt bra det också

2008-05-06 @ 23:28:24
URL: http://capucci.blogg.se
Postat av: anna

daft punk is teh shit !

2008-05-07 @ 22:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0