skola

Då var man tillbaka i skolan efter ett underbart sommarlov, kanske det sista sommarlovet jag haft, vem vet.. Nu är det iallafall ett år kvar på min gymnasietid och det känns både läskigt och härligt. Det har gått så otroligt fort så jag blir nästan rädd. Nu är man äldst på skolan igen, det känns som om jag gick ut 9:an för inte alls länge sedan. Jag hade lite ångest inför att börja skolan igen men när jag väl kom dit kädes allt jättebra! Att ha lektioner med folk man känner och lunch med sina vänner gör att det blir bra trots ett tufft schema.
Arbetet med NT tidningen drog igång och jag blev chefsredaktör, vilket betyder mycket ansvar och jobb. Jag hoppas att jag inte blir allt för stressad denna höst, med SvB, SvC, EngC, KeA och allt plugg det innebär..  Nu ska jag ta det lugnt och träna yoga :) 
later dudes! A  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0